Undergraduate Elective 1065
Γενικά
Σχολή | Σχολή Θετικών Επιστημών |
---|---|
Τμήμα | Τμήμα Μαθηματικών |
Επίπεδο Σπουδών | Προπτυχιακό |
Κωδικός Μαθήματος | MAE547 |
Εξάμηνο | 5 |
Τίτλος Μαθήματος | ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ |
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες | Διαλέξεις και Εργαστηριακές Ασκήσεις (Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας: 3, Πιστωτικές Μονάδες: 6) |
Τύπος Μαθήματος | Ειδίκευσης |
Προαπαιτούμενα Μαθήματα | |
Γλώσσα Διδασκαλίας και Εξετάσεων | Ελληνική |
Το Μάθημα Προσφέρεται σε Φοιτητές Erasmus | |
Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (URL) | Δείτε το eCourse, την Πλατφόρμα Ασύγχρονης Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. |
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μαθησιακά Αποτελέσματα | Να αναπτύξουν οι φοιτητές γνώσεις σχετικές με διδασκαλία της Πληροφορικής και των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών και να αποκτήσουν ικανότητες σχεδίασης, ανάπτυξης και αξιολόγησης κατάλληλων διδακτικών παρεμβάσεων (εκπαιδευτικών σεναρίων) οι οποίες αποσκοπούν στη μάθηση βασικών εννοιών και εργαλείων της Πληροφορικής (προγραμματισμός μικροσυστημάτων και απτικών συστημάτων, προγραμματιστικά υπολογιστικά εργαλεία και λογισμικά, ρομποτική, λογισμικά γενικής χρήσης, Διαδίκτυο και εκπαίδευση). |
---|---|
Γενικές Ικανότητες |
|
Περιεχόμενο Μαθήματος
- Μοντέλα ένταξης των ΤΠΕ στην εκπαίδευση. Οι ΤΠΕ ως εργαλείο διδασκαλίας και μάθησης. Βασικές έννοιες Διδακτικής Πληροφορικής: διδακτικό τρίγωνο και διδακτικό συμβόλαιο
- Προγράμματα σπουδών Πληροφορικής και ΤΠΕ και Διδακτικές στρατηγικές. Τα πνευματικά Δικαιώματα που απορρέουν από τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών και ηθική στο Διαδίκτυο. Διαδικτυακές πλατφόρμες εκπαίδευσης, σύγχρονες και ασύγχρονες μορφές Διδασκαλίας από απόσταση, εικονική τάξη.
- Το Διαδίκτυο και οι εκπαιδευτικές εφαρμογές. Η δημιουργία ιστοσελίδων, Blogs, Wikis με Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο (HTML-JavaScript).
- Η εκπαίδευση από απόσταση (LMS) συνεργατική μάθηση και ειδικές εφαρμογές στην εκπαίδευση εξ αποστάσεως (OBS studio-Twitch TV, Jitsi, Zoom).
- Διαδραστικές Τεχνολογίες στην εκπαίδευση (MIT scratch), Προγραμματισμός πολυμεσικών εφαρμογών (Adobe Flash).
- Kινητές, IoT και Wearable τεχνολογίες στην εκπαίδευση (BLE, Wi-Fi, Beacons, NFC, touchpad, Android, tinkercad-circuits simulator-3D printing). Ρομποτική στην εκπαίδευση.
- Χρήση της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας στην εκπαίδευση των Μαθηματικών (ΕΛ/ΛΑΚ για την εκπαίδευση GeoGebra, MathML, Maxima).
- Χρήση εργαλείων επεξεργασίας κειμένου ανοιχτού κώδικα- Latex, Kile, JabRef, bibtex4Word
- Εργαλεία επεξεργασίας εικόνας-βίντεο (Gimp, Audacity, SynFig Studio, Blender, Tupitube)
- Προγραμματισμός κινητών και Διαδραστικών-Απτικών εφαρμογών με τη χρήση του Blynk.
Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση
Τρόπος Παράδοσης | Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών | Χρήση Εργαστηρίου Μικροϋπολογιστών | ||||||||||
Οργάνωση Διδασκαλίας |
| ||||||||||
Αξιολόγηση Φοιτητών | Γραπτή εξέταση |
Συνιστώμενη Βιβλιογραφία
Δείτε την υπηρεσία Εύδοξος. Συγγράμματα και άλλες πηγές εκτός της υπηρεσίας Εύδοξος:
General
School | School of Science |
---|---|
Academic Unit | Department of Mathematics |
Level of Studies | Undergraduate |
Course Code | MAE547 |
Semester | 5 |
Course Title | ICT in education |
Independent Teaching Activities | Lectures, laboratory exercises, tutorials, quiz
(Weekly Teaching Hours: 3, Credits: 6) |
Course Type | Special Background |
Prerequisite Courses | - |
Language of Instruction and Examinations | Greek |
Is the Course Offered to Erasmus Students | Yes |
Course Website (URL) | See eCourse, the Learning Management System maintained by the University of Ioannina. |
Learning Outcomes
Learning outcomes | - |
---|---|
General Competences |
|
Syllabus
ICT as a teaching and learning tool. Basic concepts and didactic tools of Informatics, Internet and educational applications (HTML, JavaScript), Learning Management Systems and tools (LMS, OBS studio-Twitch TV, Jitsi, Zoom), interactive educational technologies (MIT scratch), Multimedia applications programming for educational purposes (Adobe Flash), computational educational tools, educational tools for Mathematics (Geogebra, MathML, Maxima), mobile, IoT and werable educational technologies (BLE, Wi-Fi, Beacons, NFC, touchpad, Android studio, tinkercad, circuits simulator-3D printing), mathematical word processing tools (LateX), image and video processing tools (Gimp, Audacity, SynFig Studio, Blender, Tupitube), programming of mobile educational, tactile, remote surveillance and feedback applications using Blynk.
Teaching and Learning Methods - Evaluation
Delivery |
Lectures | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Use of Information and Communications Technology | - | ||||||||||
Teaching Methods |
| ||||||||||
Student Performance Evaluation |
|
Attached Bibliography
See the official Eudoxus site. Books and other resources, not provided by Eudoxus:
- ---