Undergraduate Elective 1003

Από Περιγράμματα - Τμήμα Μαθηματικών
Αναθεώρηση ως προς 14:59, 16 Σεπτεμβρίου 2025 από τον Outlines-mw-admin (συζήτηση | συνεισφορές) (Νέα σελίδα με '{{DISPLAYTITLE:<span style="position: absolute; clip: rect(1px 1px 1px 1px); clip: rect(1px, 1px, 1px, 1px);">{{FULLPAGENAME}}</span>}} <ul class="nav nav-pills mb-2 justify-content-end" id="pills-tab-lang" role="tablist"> <li class="nav-item"><btn id="pills-gr-tab" data-toggle="pill" class="nav-link active" role="tab" aria-controls="pills-gr" aria-selected="true">#pills-gr|Ελληνικά</btn></li> <li class="nav-item"><btn id="pills-en-tab" data-toggle="pill"...')
(διαφορά) ← Παλαιότερη αναθεώρηση | Τελευταία αναθεώρηση (διαφορά) | Νεότερη αναθεώρηση → (διαφορά)
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση


Γενικά

Σχολή Σχολή Θετικών Επιστημών
Τμήμα Τμήμα Μαθηματικών
Επίπεδο Σπουδών Προπτυχιακό
Κωδικός Μαθήματος MAE647
Εξάμηνο 6
Τίτλος Μαθήματος ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΕΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες Διαλέξεις, Ασκήσεις και Εργασίες (Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας: 3, Πιστωτικές Μονάδες: 6)
Τύπος Μαθήματος Ειδίκευσης
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
Γλώσσα Διδασκαλίας και Εξετάσεων Ελληνική
Το Μάθημα Προσφέρεται σε Φοιτητές Erasmus Ναι (στην Αγγλική γλώσσα)
Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (URL) Δείτε το eCourse, την Πλατφόρμα Ασύγχρονης Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.


Μαθησιακά Αποτελέσματα

Μαθησιακά Αποτελέσματα
  • Ο κύριος σκοπός του μαθήματος είναι η εισαγωγή σε έννοιες και τεχνικές σχετικές με τον αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό.
  • Εισαγωγή στον αντικειµενοστρεφή προγραµµατισµό.
  • H έννοια της κλάσης και του αντικειµένου.
  • Αφαιρετικότητα.
  • Ενθυλάκωση.
  • Τμηματικότητα.
  • Ιεραρχικότητα.
  • Στο μάθημα περιλαμβάνονται ατομικές και ομαδικές ασκήσεις.
  • Στόχος του μαθήματος είναι οι φοιτητές να είναι σε θέση:
    1. να κατανοήσουν βασικές προγραμματιστικές τεχνικές,
    2. να επεκτείνουν την αλγοριθμική τους σκέψη και
    3. να δηµιουργούν λογισµικά συστήματα που είναι αξιόπιστα, ευκατανόητα, αποδοτικά, ευπροσάρµοστα και επαναχρησιµοποιήσηµα.
Γενικές Ικανότητες
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία


Περιεχόμενο Μαθήματος

  • Εισαγωγή στον αντικειµενοστρεφή προγραµµατισµό
  • H έννοια της κλάσης και του αντικειµένου
  • Πρόσβαση σε ιδιότητες και μεθόδους
  • Απλή και πολλαπλή Κληρονομικότητα
  • Αφαιρετικότητα
  • Ενθυλάκωση
  • Τµηµατικότητα
  • Ιεραρχικότητα και Σύνθεση


Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση

Τρόπος Παράδοσης Στην τάξη
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class
Οργάνωση Διδασκαλίας
Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις (13Χ3) 39
Αυτοτελής Μελέτη 78
Επίλυση Ασκήσεων - εργασίες 33
Σύνολο Μαθήματος 150
Αξιολόγηση Φοιτητών
  • Γραπτή τελική εξέταση (70%)
  • Εργασίες (30%)


Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

Δείτε την υπηρεσία Εύδοξος. Συγγράμματα και άλλες πηγές εκτός της υπηρεσίας Εύδοξος:

General

School School of Science
Academic Unit Department of Mathematics
Level of Studies Undergraduate
Course Code MAE647
Semester 6
Course Title Object Oriented Programming
Independent Teaching Activities Lectures, laboratory exercises, tutorials, quiz (Weekly Teaching Hours: 3, Credits: 6)
Course Type Special Background
Prerequisite Courses -
Language of Instruction and Examinations Greek
Is the Course Offered to Erasmus Students Yes
Course Website (URL) See eCourse, the Learning Management System maintained by the University of Ioannina.


Learning Outcomes

Learning outcomes

This course aims at introducing to students basic concepts and techniques related to object oriented programming. Introduction to object oriented programming, the notions of classes and objects in programming, Abstraction, Encapsulation, Modularity, Hierarchy. After successfully passing this course the students will be able to:

  • Understand basic programming techniques
  • Analyze complex programmes
  • Develop software systems that are valuable, reliable, and flexible.
General Competences
  • Search for, analysis and synthesis of data and information, with the use of the necessary technology
  • Working independently
  • Team work
  • Project planning and management


Syllabus

  • Introduction to object oriented programming
  • Classes and objects in programming
  • Properties and methods
  • Simple and multiple inheritance
  • Abstraction
  • Encapsulation
  • Modularity
  • Hierarchy and Composition


Teaching and Learning Methods - Evaluation

Delivery

Lectures

Use of Information and Communications Technology
  • Use of projector and interactive board during lectures.
  • Course website maintenance. Announcements and posting of teaching material (lecture slides and notes, programs).
  • Announcement of assessment marks via the ecourse platform by UOI.
Teaching Methods
Activity Semester Workload
Lectures 39
Working independently 78
Team work 33
Course total 150
Student Performance Evaluation
  • Final written examination (70%)
  • Exercises (30%)


Attached Bibliography

See the official Eudoxus site. Books and other resources, not provided by Eudoxus:

  • Software Engineering - Theory & Practice, S. L. Pfleeger, ISBN 978-960-461-477-6
  • Software Engineering, I. Sommerville, ISBN 978-960-461-220-8
  • Βασικές Αρχές Γλωσσών Προγραμματισμού, Ellis Horowitz, Εκδόσεις Κλειδάριθμος